Nux Solid Studio شبیه ساز امپ و کب و میکروفن

Solid Studio IR Power Amp Simulator

نوکس با افتخار Solid Studio IR Power Amp Simulator از سری Verdugo را معرفی میکند. این دستگاه دارای شبیه ساز ۸ مدل کبینت امپ و ۸ مدل میکروفن به همراه سه نوع لام پاور امپ و سه نوع میکروفن گذاری است که شما را برای اجرا و ضبط گیتار و بیس از بسیاری از تجهیزات بی نیاز میکند.

ناموجود
ناموجود

4 thoughts on “Nux Solid Studio شبیه ساز امپ و کب و میکروفن

  1. علیرضا ضیایی موید میگوید:

    سلام سوال من این هست که آیا این یونیت میتونه جایگزین هد امپ بشه؟ منظورم این هست که من میتونم بدون داشتن هد آمپ خروجی پدال بوردم رو به این یونیت وصل کنم و سپس به کبینت؟
    (واقعا هزینه های یک هد امپ تیوب زیاد هست و اگر وسیله ای باشه که بتونه جایگزین بشه با همون کیفیت خیلی خوب میشه.)
    سوال بعدی من این هست که چقدر تفاوت بین کیفیت صدای هد تیوب (از نظر حجم، گرمی، و شفافیت و تفکیک صدا) و این دستگاه در صورتی که بتونه جایگزین بشه وجود داره؟

    • پشتیبانی گیتارایران میگوید:

      وقت بخیر،
      ۱- این پدال شبیه‌ساز هد و کب است، ولی برای جاری شدن صدا در کبینت، نیاز به خروجی پاور امپ است که به قدرتی بسیار زیاد نیازمند است؛ این پدال برای چنین کاری طراحی نشده و فقط شبیه‌سازی آن را انجام می‌دهد. ۲- تمام دستگاه‌های شبیه‌سازی سعی دارند خود را به صدای عالی و شفاف هدهای تیوب برسانند. این دستگاه هم صدای بسیار خوبی ارائه می‌کند، ولی هدف اصلی آن این است که نوازنده درگیر هزینه‌ها و علم صدابرداری از هد و کب، میکروفن‌گذاری و غیره نشود و به راحت‌ترین شکل رکورد کند یا برای تمرین و اجرای کنسرت آماده باشد.
      موفق باشید

  2. FM میگوید:

    سلام عذر خواهم این پدال میشه با باند اکتیو که برای گیتار الکتریک نیست استفاده کرد ؟
    و اینکه یا به کارت صدا اتصال داد براش با امپلی تیوپ تعریف کرد و بعد اینکه این امپ و کب و میکروفون هایی که داخل این پدال هست برای سبکهای بلوز و راک و هارد راک هم هست یا صرفا هد کبینت های مدرن و متال ؟

    • پشتیبانی گیتارایران میگوید:

      وقت بخیر،
      NUX Solid Studio دقیقاً برای همین کاربرد طراحی شده است؛ یعنی برای مواقعی که نمی‌توانید یا نمی‌خواهید از امپ صدا بگیرید. با توجه به تنوع صدای بسیار خوب Solid Studio، این دستگاه برای هر سبکی مناسب است.
      موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *